مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:052023-10-31سياسي

خبر خوب| رهایی 10 محکوم به قصاص نفس در گیلان


با وساطت مسؤولان اداره کل زندان های گیلان و همچنین روحیه سخاوتمندانه خانواده های اولیای دم، 10 تن از حکم قصاص حتمی، رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

- رضا محمدی اصل مدیرکل زندان های استان گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از بخشش 10 محکوم به قصاص در زندان های گیلان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش ها و پیگیری های مستمر و بی وقفه مجموعه فرهنگی اداره کل زندان ها، مددکاران و همچنین با روحیه سخاوتمندی و گذشت خانواده اولیای دم، فرایند رضایت گیری و این عفو قبال توجه به ثمر نشسته است.

وی با اشاره به اینکه اغلب افراد مورد عفو قرارگرفته در رده سنی جوانان هستند، افزود: این قشر نجات یافته از حکم قصاص قطعی می توانند به عنوان بازوان قدرتمند تولید و اشتغال در جامعه فعالیت کنند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گیلان با اشاره به روحیه سخاوتمندانه و کریمانه گیلانیان گفت: بخشش این میزان عفو از محکومان قصاص که باید همین روزها شاهد به دار آویختن آن ها بودیم، قابل توجه و شایسته تحسین است.

محمدی اصل حفظ خونسردی و پرهیز از استرس را برای کاهش جرائم لازم و ضروری دانست و بیان کرد: ریشه بسیاری از جرائم خشن از جمله قتل ها، عصبانیت و فقدان مهارت کنترل خشم است که انتظار می رود افراد در معرض تهدید بهداشت روانی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| رهایی 10 محکوم به قصاص نفس در گیلان

خبر خوب| رهایی 10 محکوم به قصاص نفس در گیلان